Polos creativos oficial.jpg

Polos Creativos - CEIP Plurilingüe Barrié de la Maza Curso 24-25

PÁXINA PRINCIPAL - POLOS CREATIVOS CURSO 2024-25

PÁXINA PRINCIPAL - POLOS CREATIVOS CURSO 2024-25

Membros do equipo curso 2024-25

Membros do equipo curso 2024-25

S2401037 Formación específica para persoas coordinadoras de Polos creativos

S2401037 Formación específica para persoas coordinadoras de Polos creativos

Ofimática e seguridade

Ofimática e seguridade

Ciencia Polos Creativos

Ciencia Polos Creativos

Polos Creativos nos recresos - Ofimática e benestar - Deseña o teu avatar dixital

Polos Creativos nos recresos - Ofimática e benestar - Deseña o teu avatar dixital

Barrié nas Ondas

Barrié nas Ondas

Lapis 3D

Lapis 3D

Seguridade na rede

Seguridade na rede

Carro de materiais

Carro de materiais

Os sons do Castelo

Os sons do Castelo

Deseña a túa frase para as Letras Galegas

Deseña a túa frase para as Letras Galegas

Edición de Vídeo e Chroma

Edición de Vídeo e Chroma

Cortadora láser

Cortadora láser

Nova impresora 3D Creality K1

Nova impresora 3D Creality K1

Charlas Plan Director

Charlas Plan Director

Polos Creativos - CEIP Plurilingüe Barrié de la Maza Curso 23-24

PRINCIPAL - POLOS CREATIVOS CURSO 23-24

PRINCIPAL - POLOS CREATIVOS CURSO 23-24

Membros do equipo

Membros do equipo

Barrié na ondas

Barrié na ondas

Robótica infantil con True True

Robótica infantil con True True

Seguridade na rede

Seguridade na rede

Máquinas e aparellos no Barrié

Máquinas e aparellos no Barrié

Chroma no Barrié

Chroma no Barrié

Plotter no Barrié

Plotter no Barrié

Circuítos no Barrié

Circuítos no Barrié

Ciencia Polos Creativos

Ciencia Polos Creativos

Polos Creativos - CEIP Plurilingüe Barrié de la Maza Curso 22-23

PRINCIPAL - POLOS CREATIVOS CURSO 22-23

PRINCIPAL - POLOS CREATIVOS CURSO 22-23

Membros do Equipo

Membros do Equipo

Robótica e programación

Robótica e programación

Creatividade: espazo de creación colectiva

Creatividade: espazo de creación colectiva

Deseño e impresión 3D

Deseño e impresión 3D

Ofimática

Seguridade na rede

Seguridade na rede

Retos Polos Creativos

Retos Polos Creativos

Presentación dos Polos Creativos á Comunidade Educativa (curso 22-23)

Presentación dos Polos Creativos á Comunidade Educativa

Presentación dos Polos Creativos á Comunidade Educativa

banner esquerda_FFF.png

3.jpg.1

Que imos facer?


O alumnado de Educación Infantil e de 1º de EP vai experimentar o primeiro contacto co mundo dixital e a ofimática a través da aplicación "El Buho Boo". Trátase du reursos de xogos educativos que ten por obxectivo que as nenas e nenos aprendan a usar o ordenador: ensinaa presionar as teclas, mover o ratón, facer clic e arrastrar obxectos. Tamén ten xogos máis tradicionais como os de colorear e rompecabezas.

 

Persoas coordinadoras dos obradoiros:

  • Celia Viña Molinos.
  • Melisa Rial Nieto.
  • Fernando González Bao.

Número de sesións estimadas: 2 sesións por grupo.

Número de participantes: 105 membros do alumnado.

 

CALENDARIO DE ACTIVIDADES

CONCRECIÓN CURRICULAR

Tomarase como referencia o DECRETO 150/2022, do 8 de setembro, polo que se establece a ordenación e o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia.

 

No devandito documento tamén se indica en relación á CD-Competencia dixital.


"Nesta etapa, iníciase o proceso de alfabetización dixital que supón, entre outros, o acceso á información, á comunicación e á creación de contidos a través de medios dixitais, así como o uso saudable e responsable das ferramentas dixitais. Ademais, o uso e a integración destas ferramentas nas actividades, experiencias e materiais da aula poden contribuír a aumentar a motivación, a comprensión e o progreso na adquisición de aprendizaxes das nenas e dos nenos."

Un dos obxectivos que establece este currículo é o seguinte

Obxectivo 2 (OBX2): Interpretar e comprender mensaxes e representacións apoiándose en coñecementos e recursos da súa propia experiencia para responder ás demandas da contorna e construír novas aprendizaxes.

 

Na Área de Comunicación e Representación da Realidade podemos ver que no Bloque 9. Alfabetización dixital se recolle o seguinte criterio de avaliación vencellado co citado obxectivo 2.

 

  • CA9.2. Interpretar as mensaxes transmitidas mediante representacións ou manifestacións artísticas, ou en formato dixital, recoñecendo a intencionalidade do emisor e mostrando unha actitude curiosa e responsable.
  • CA9.4. Coñecer e aplicar as normas básicas de uso das ferramentas tecnolóxicas: temposde utilización, contextos e momentos de uso, tipo de aplicacións, contidos axeitados

 

En relación aos contidos temos:

  • Aproximación ao uso de aplicacións e ferramentas dixitais con distintos fins: creación, comunicación, aprendizaxe e gozo.
  • Uso saudable e responsable das tecnoloxías dixitais.
  • Aproximación ao uso de ferramentas dixitais en procesos creativos.
  • Lectura e interpretación crítica de imaxes e información recibida a través de medios dixitais.
  • Función educativa dos dispositivos e elementos tecnolóxicos da súa contorna.

No que se refire as liñas de actuación no proceso de ensino e aprendizaxe. Procurarase 

  • Situacións de aprendizaxe que permitan a evolución das nenas e dos nenos desde posturas de recepción pasiva de linguaxes ata ser emisores cualificados en calquera delas,
    con especial énfase na narrativa audiovisual e dixital.
  • A introdución natural, cotiá e contextualizada dos medios de comunicación visual e dixital no centro de educación infantil, estimulando a participación das nenas e dos nenos en situacións comunicativas reais e plenas de significado.

ACCEDE AOS RECURSOS

ofimática recursos.png

 

Acceso á páxina dos recursos de "El Buho Boo"

 

No caso de non funcionar Java pódese instalar no navegador de Chrome Web Store o complemento Ruffle