Ao Xeito - Polos Creativos - IES Félix Muriel
In 2021 - 2022 we expand the experience in the process of developing new education methodologies through a new project: Ao xeito within the NEBS (European Network of Blue Schools) and Creative Poles (multifunctional classroom equipped with different tools from the TIC).
En 2021 - 2022 ampliamos a experiencia no proceso de desenvolvemento de novas metodoloxías de educación a través dun novo proxecto: Ao xeito dentro da NEBS (Rede Europea de Escolas Azuis) e Polos Creativos (aula multifuncional equipada con diferentes ferramentas provenientes das TIC)
Preme na imaxe para ir á ligazón - link
O IES Félix Muriel primeira escola azul de Galicia en formar parte da rede Europea de escolas azuis (NEBS - european blue school) ao mesmo tempo que se incorporaban os primeiros centros educativos de España
Fonte: web IES Félix Muriel
Polos 2021 - 2022
Actividades de Coordinación
Novos espazos Polos
Creación de novos espazos:
Estudio Polos Creativos: (localización temporal)
Deixamos a aula Polos principal como espazo de referencia e espazo maker, xuntanzas e traballos colaborativos e dispoñemos dun novo espazo (temporalmente) como estudo de audiovisuais.
Actividades desenvolvidas:
-
Fotografía: orlas de centro e docuficción Polos
-
Vídeo: docuficción Polos
-
Radio:
-
Podcast 2Bac
-
Radio IES Félix Muriel
- Audios para docuficción Polos
-
Novo Estudio Polos Creativos
- Adaptación de aula de idiomas, planta 2 como novo espazo.
Formación en centros
Formación en centros en colaboración co CAFI
Mickael Costas de la Santísima Trinidad, profesor do Dto. de Tecnoloxía
- Cortadora Láser
Darío Manuel Doval Blanco, profesor do Dto. de Xª e Hª
- E-Dixgal no IES Eduardo Pondal de Santiago
- Formación interna Pfpp IES Félix Muriel: E-Dixgal e espazo EVA como libro dixital do profesor
Docuficción
Continuidade de Proxecto ano 2022-2023
Pfpp Grupo de traballo – Creación audiovisual_Formación
Formación audiovisual dentro do Pfpp do centro a cargo de:
Sergio Clavero: Aturuxo Films
Producción audiovisual
No presente curso elaboraremos 5 capítulos para a docuficción:
Botánicas: 2º ESO, 4º ESO e Bacharelato
Plantas aromáticas: Ciclo Medio de atención á dependencia
Rianxo en datos: 2º ESO
Rianxo territorio e paisaxe: 1º ESO
Convivencia Escolas Azuis de Galicia: 2ºº ESO
Retina Proxecto de Alfabetización Audiovisual
Traballo de alfabetización audiovisual Sergio Clavero, Aturuxo films
Accede a: Retina (site)
"El Ministerio publica el proyecto «Retina. Alfabetización y creación audiovisual en el aula», un texto en el que se aborda el aprendizaje de la comunicación audiovisual a través del lenguaje cinematográfico."
Fonte: https://leer.es/retina-alfabetizacion-y-creacion-visual-en-el-aula/
Produtos finais do alumnado (Capítulos)
Pendentes de edición final
(en proceso de actualización)
Desenvolvemento de proxectos
Escaleta Botánicas 2º ESO
Ligazón a escaleta cap.1 Botánicas
A emigración en Rianxo_3ºESO presenta a 2º ESO_Rianxo en datos
ESEP Blue School_Presentation NEBS_Spring_2024
Probleu
Proxecto Probleu
"ProBleu ten como obxectivo impulsar a alfabetización sobre o océano e a auga máis alá das aulas apoiando a Rede de Escolas Azuis Europeas (NEBS) e conectando escolas con disciplinas científicas clave para a explotación sostible e equitativa dos recursos oceánicos e hídricos.
O corazón de ProBleu atópase dentro da Misión "Restaurar os nosos océanos e augas" da Unión Europea , que se centra na revitalización dos ecosistemas acuáticos, incluíndo mares, océanos e masas de auga doce, mediante a investigación, a innovación e a participación activa da cidadanía. En particular, ProBleu aliñase cos obxectivos da Misión de preservar os ecosistemas mariños e de auga doce, combater a contaminación e protexer a biodiversidade.
ProBleu distínguese ao defender enfoques de escolarización aberta , animando ás escolas a comprometerse de forma máis extensa coas súas comunidades. A educación ambiental debe remodelarse para fomentar un compromiso social máis amplo cos océanos e as augas e impulsar cambios de comportamento. ProBleu busca reforzar a conexión entre os individuos e os seus ambientes locais mariños ou de auga doce para conseguilo."
Proxecto Probleu IES Félix Muriel
O Félix Muriel candidato a Probleu
A presentación da propostas do IES Félix Muriel para participar no proxecto Probleu xurdiu da toma de contacto dende unha iniciativa do profesorado do IES Lagoa de Antela de Xinzo, os cales xa se atopaban participando do proxecto e apostaron por localizar a outros centros da rede europea de escolas azuis (NEBS) da que como sabedes o noso centro foi o primeiro de Galicia en formar parte da rede.
Dese primeiro contacto xurdiu a opción de presentar a nosa proposta para participar no proxecto atendendo a unha segunda chamada e apertura para novas inscricións no mesmo.
Así foi como naceu tamén a idea de levar a cabo unha convivencia e intercambio cultural entre os dous centros e alumnado que estaba inmerso en actividades do Proxecto de Polos Escolas Azuis de Rianxo e do Probleu de Xinzo. Deste modo o 23 de maio Xinzo visita Rianxo e o 19 de xuño será Rianxo quen visite Xinzo.
Reunión IES Félix Muriel - IES Félix Lagoa de Antela
Convivencia 23M Rianxo - Xinzo
Froito da colaboración ca rede europea de escolas azuís (NEBS) xurdiu a posibilidade de organizar unha convivencia durante dúas xornadas (23 de maio e 19 de Xuño) entre o IES Félix Muriel de Rianxo e o IES Lagoa de Antela de Xinzo. Velaquí o froito da primeira xornada de convivencia:
- Plan
- Organigrama
- Xornada
*(De seguido publicamos as entradas cos puntos comentados arriba)
Tarxetas de instrucións de dinámicas didácticas_23Maio
Chapa Rianxo - Xinzo Conviven
Vídeos de Dinámica 2 Real ou virtual
Xincana na Vila
Colaboracións dende Polos Creativos
2.1 Biblioteca:
-
Emigración – contacontos (Proxecto Polos Docu ficción)
-
Torneo de Xadrez
-
Lecturas continuadas
-
Propostas de lecturas
2.3 Dto. Orientación e Ciclos
-
Igualdade
-
25N e 8M (Teatro de 2bach e EDGL)
-
Semana da diversidade
-
-
Amicos – eco
-
Amipa – taller de xabón - Botánicas
-
2.4 ERASMUS +
-
Presentación de centro e proxectos ERASMUS +: acollida na aula Polos e presenteación con centros de Rijecka (Coracia) e Galway (Irlanda) e de Romanía
-
Vídeo Roma, saída do alumnado
-
Aula Polos para obradoiros e presentación de proxectos
2.5 Biocultura
-
Uso de espazo Polos creativos para obradoiros
-
Material audivisual e de taller para intervencións do proxecto de Biocultura do centro
2.6 Outras colaboracións:
Cartelaría de espazos do centro
CAFI:
-
Reunión ca asesora Polos Creativos
-
Préstamo de material a CAFI
-
Colaboración con CAFI para formación Polos Creativos Mickael Costas de la Santísima Trinidad
Evindecias de colaboracións
A continuación compartimos diferentes traballos de colaboracións de Polos Creativos cas moitas iniciativas educativas e proxectos didácticos do IES Félix Muriel.
Biblioteca
Colaboración nas actividades de dinamización a través da participación directa como a través do préstamo de recursos para as mesmas.
-
Emigración – contacontos (Proxecto Polos Docu ficción)
-
Torneo de Xadrez
-
Lecturas continuadas
-
Propostas de lecturas
Torneo de Xadrez_Nadal 23/24_IES Félix Muriel
Participación na organización e partidas múltiples no torneo de xadrez de Nadal. Como premio os participantes foron quen de facer o seu propio agasallo pola participación e vitorias no mesmo. Algúns deles forman ademais parte do clube Polos.
Elaboración do agasallo Torneo de xadrez Nadal 23/24
Premios Xadrez Nadal_2023/24_IES Félix Muriel
Lecturas continuadas:17M_Lectura continuada da obra de Luísa Villalta no IES Félix Muriel de Rianxo
Lecturas continuadas: El Quijote
Certificación Blue School_Estatus "Aquamarine"
-
Descargar 2024_aquamarine-050.pdf.1
2024_aquamarine-050.pdf.1 Detalles
- Tuesday, 15 October 2024 [1.4MB]
Acceso a proxecto ProBlue/ Access to ProBleu project
Acceso ao proxecto Probleu
CC_Licenza do resumo de actividade
Actividades de Polos Creativos_ IES Félix Muriel, creado por Rede de colaboración de Polos Creativos , ten unha licenza Creative Commons Atribución-Non comercial-Compartir igual
Creador/a Rede de colaboración de Polos Creativos.